Wat zeggen onze klanten?
André Booms
9 uur geleden
Op 23 juni verzorgden Yde, Dedmer en Wessel een verhuizing voor ons van Duiven naar Nieuwegein. Dat deden ze super goed. Woorden als: stipt, vriendelijk, zorgvuldig en snel passen bij hen. Daarnaast zijn we ook enorm tevreden over de heldere administratieve werkwijze. Kortom: 5 sterren meer dan waard.
Robert
15 uur geleden
Mijn verhuizing van Apeldoorn naar Haarlem is perfect verlopen. Op een hele warme dag waren de vriendelijke jongens van Studenten Verhuis Service de rust zelve en hebben mijn kwetsbare inboedel deskundig en vlot naar mijn nieuwe pand verhuisd. Chapeau Ruben, Wouter en Abel!
Dianne Storteler
24 uur geleden
Prima service. Op tijd, meewerkend, hard werkend, met een duidelijk plan. Communicatie in zowel Engels als Nederlands.
Ellen Prins
1 dag geleden
Heel sympathieke jongens, sterke ervaren aanpakkers die ook meedachten bij problemen! Aanrader, Student Verhuis Service! Twee keer in korte tijd ingeschakeld en zelfs met het warme weer onafgebroken service van Jord en Thijs. Geweldig!
Masja Arpad
1 dag geleden
Vrijdag verhuisd met behulp van Fin C. en Ouassim L. Hele vriendelijke en vooral sterkte jongens die hard doorwerken, zelfs in de hitte van die dag (30 graden). De jongens dachten goed mee en schakelden snel toen wij op het laatste moment een wijziging in de verhuizing hadden qua route en beladen. Echt een aanrader!
marian wagenaar
2 dagen geleden
Vandaag verhuisde ik naar mijn nieuwe stek. Pieter en Ties hebben mij geholpen, ging kalm en snel. Heel merkbaar dat ze ervaren verhuizers zijn, niets was teveel, heel aardig, werkten gestaag door.
Soheil Madadi Far
2 dagen geleden
Zeer tevreden met de heren: Emil C., Florian O., Charlie N. Zeer beleefde heren, hielden met veel aspecten rekening. Uiteindelijk alles heel nauwkeurig en zonder schade verhuisd. Alles wordt voor je geregeld van A tot Z. Zelfs kastjes demonteren en weer monteren! Ter plekke ook heel flexibel met extra verzoeken. Nogmaals dank!
robin rijke
3 dagen geleden
Goed geholpen door de verhuizers! Hele vriendelijke jongens die super hard hebben gewerkt. Ook toen de kast niet door het trapgat leek te passen hadden ze een oplossing. Top
Teun Mesman
4 dagen geleden
Super service! Vriendelijk, snel en behulpzaam.
Siya
4 dagen geleden
Wij hadden echt een geweldig verhuisteam! Drie hele aardige gasten die met 31 graden alles hebben verhuisd. Echt een aanrader!!! 🫶
Valerie Eikelboom
4 dagen geleden
Goed geholpen door Jort & Bram!
Annemarie Mens
5 dagen geleden
Ik ben ontzettend tevreden over mijn verhuizing! Daan Z, Anne B en Stan F vormden een geweldig team: rustig, ontspannen, vriendelijk en professioneel. De verhuizing verliep vlot en efficiënt, zonder dat het gehaast voelde. Wat mij vooral opviel was hoe positief ze bleven, zelfs tijdens de warme temperaturen en het zware werk.
Ze zijn er zelfs in geslaagd om een aantal bijzonder zware meubels naar boven te krijgen, iets waarvan ik vooraf niet zeker wist of het zou lukken. Dat deden ze zonder klagen en met een bewonderenswaardige inzet. Daarnaast gingen ze zorgvuldig om met al mijn spullen, waardoor ik met een gerust gevoel de verhuizing kon overlaten aan hen.
Tot mijn verrassing waren ze ook nog eerder klaar dan verwacht. Door hun goede samenwerking en efficiënte werkwijze verliep alles soepel en zonder stress. Dankzij hun harde werk en prettige sfeer kijk ik met een heel goed gevoel terug op de verhuizing. Echte helden, en ik zou dit zonder twijfel aanbevelen aan anderen!
Fatima Taki
5 dagen geleden
Eerste keer een kringloop verhuisd, de mannen hebben het top gedaan 💪🏾
Was nota bene 30*c binnen en buiten vandaag!
Chapeau
Niko K
5 dagen geleden
Vrolijke jongens. Goed werk. Wij blij.
Tygo
5 dagen geleden
Topservice! Gezellige hardwerkende gasten die zorgvuldig met je spullen omgaan