Als je verhuist, heb je vaak genoeg te organiseren. Je zet op een rijtje wat je moet doen in je nieuwe huis voordat je kunt verhuizen, je regelt hier de mensen en het benodigde gereedschap voor, en je gaat op zoek naar het beste verhuisbedrijf dat jouw verhuizing naar jouw wensen kan uitvoeren. Daarnaast heb je nog veel op te ruimen en in te pakken.
Een ander punt bij verhuizen is het regelen van je post. Deze moet vanaf je verhuisdatum op je nieuwe adres aankomen. Hiervoor moet je een adreswijziging doorgeven, maar het kan lastig zijn om te bepalen aan wie en hoe dit moet
In deze blog geven wij antwoord op een aantal prangende vragen wat betreft verhuizen en post, zoals:
- mijn adreswijziging doorgeven aan de gemeente: hoe werkt dat?
- welke instanties krijgen automatisch bericht bij verhuizing?
- waar moet ik mijn adreswijziging doorgeven, aan welke instanties?
- aan wie moet ik mijn verhuizing doorgeven?
- wanneer moet ik mijn adreswijziging doorgeven?